Αρθρα

ENJOY YOUR SAFE HOLIDAYS ON RODOS

                           Enjoy your safe holidays on Rodos

                ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

         CENTER INFO: 2 Klavdiou Peper I 85100 Rhodes, ▪ www.inka12.gr για το  Nότιο Αιγαίο ▪ inka12@gmail.com

     ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΡΟΔΟ ΜΑΣ.

                                             Τουριστικό Γραφείο 

  1. Σας προτείνουμε να εμπιστεύεστε για τα ταξίδια σας μόνο τουριστικά γραφεία που λειτουργούν νόμιμα και τηρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την λειτουργία τους.

                                                     Ξεναγήσεις                                                        

  1. a. Σας προτείνουμε να εμπιστεύεστε νόμιμους και αδειοδοτημένουςξεναγούςμε γνώση της ιστορίας του τόπου και ικανούς να σας μυήσουν σε αυτήν, καθώς και να επιλύσουν όλα σας τα ερωτήματα. Εάν απευθυνθήκατε σε ταξιδιωτικό πράκτορα για το ταξίδι σας, είναι πιθανό αυτός να συνεργάζεται με κάποιον ξεναγό. Εάν όχι, σας παροτρύνουμε να του ζητήσετε να σας καθοδηγήσει στην εύρεση ενός ή επικοινωνήστε με το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΞΕΝΑΓΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ στο xenosrho@otenet.gr και στα τηλέφωνα 2241027525 / 6984610163.
  2. Σας γνωστοποιούμε πως ο αρχηγός ή ο συνοδός του ταξιδιού σας , δεν είναι και ο ξεναγός σας. Για αυτό, σας συμβουλεύουμε να είστε προσεκτικοί.

Ξενοδοχεία  / Καταλύματα                                                    

  1. a. Σας προτείνουμε να βεβαιώνεστε ότι οι υπηρεσίες που σας παρέχονταιαντικατοπτρίζουν αυτές που αγοράσατε, καθώς και να ελέγχετε, εάν το δωμάτιο και η τοποθεσία του καταλύματος που διαμένετε ανταποκρίνονται στα συμφωνηθέντα της κράτησης σας.  Εάν συμφωνήθηκαν κατά την κράτηση περαιτέρω παροχές ,καλό θα είναι  να ελέγχετε και την τήρηση αυτών.
  2. b. Εάν στην κράτηση σας συμπεριλαμβάνεται και η διατροφήσας, θα πρέπει το φαγητό να είναι ανάλογο της τιμής που πληρώσατε. Σας παροτρύνουμε να ελέγχετε την ποιότητα του φαγητού, καθώς και την ευκολία πρόσβασης στο εστιατόριο.

                                                          Ταξί

Συμβουλεύουμε  , να πληρώνετε ό,τι ακριβώς αναγράφεται στο ταξίμετρο , μία φορά ανά διαδρομή. Αν υποπτευθείτε ότι το ταξίμετρο δεν δουλεύει σωστά, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Τροχαίας.

  1. b. Εάν έχετε αποσκευές, ο οδηγός υποχρεούται να τις φορτώσει και να τις εκφορτώσει ο ίδιος . Για αποσκευές μέχρι 10 κιλά, δεν υπάρχει κάποια χρέωση. Για κάθε αποσκευή άνω των 10 κιλών, η χρέωση ανέρχεται σε 0,40 ευρώ .
  2. c. Η διαδρομή από/ προς το αεροδρόμιο έχει επιπλέον χρέωση 2,60 ευρώ. Από σταθμούς και λιμάνια η επιβάρυνση είναι 1,08 ευρώ. Η ελάχιστη χρέωση ανέρχεται στα 3,39 ευρώ. Μέσω διαδικτύου μπορείτε να υπολογίζετε το κόστος της διαδρομής σας. Ενδεικτικά, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την διεύθυνση:  https://www.apostaseis.gr/loc_ap/kostos-taxi.asp
  3. Σας γνωστοποιούμε πως μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας σε τερματικά αποδοχής καρτών (POS) , τα οποία θα πρέπει να φέρουν εντός του οχήματος οι οδηγοί.

                                            Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

  1. a. Τα αστικά και τα υπεραστικά λεωφορεία της Ρόδου βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, εξυπηρετούν όλα τα σημεία του νησιού, κάνοντας πολύ συχνές στάσεις . Σας προτείνουμε να ενημερωθείτε για τα δρομολόγιακαι να τα εντάξετε στις μετακινήσεις σας. desroda.gr και www.ktel.gr

Ενοικίαση αυτοκινήτου /Μοτοσυκλέτας

  1. a. Σας συνιστούμε να προσέχετε ιδιαίτερα την ασφάλεια του οχήματος. Προτείνουμε να ζητάτε μικτή ασφάλεια , δηλαδή με πλήρη κάλυψη, ακόμη και για τις φθορές που έχει ευθύνη ο ενοικιαστής.
  2. b. Επίσης ,για την ασφάλεια σας, καλό θα είναι να ελέγχετε τα ελαστικά του οχήματος. Εάν πρόκειται για αυτοκίνητο, συμβουλεύουμε, επίσης, να κοιτάτε τον κλιματισμό . Είναι σημαντικό να δείτε και  τις εξωτερικές φθορές του οχήματος , ούτως ώστε να μην καταστείτε υπαίτιοι βλάβης , που δεν έχετε προξενήσει εσείς.  Μπορείτε, για την διασφάλιση σας, να τραβήξετε και κάποιες φωτογραφίες του.
  3. c. Προτείνουμε να ελέγχετε πως το όχημα που ενοικιάζετε , είναι ακριβώς αυτό που συμφωνήσατε (μάρκα, μοντέλο κλπ.).

                             Καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος 

                               (Εστιατόρια –Καφετέριες-BarBeach Bar-Club Κ.Α)

  1. a. Πριν προβείτε σε κάποια παραγγελία, σας συνιστούμε να ζητάτε τιμοκατάλογο , τον οποίο διαθέτουν τα καταστήματα. Στα καταστήματα εστίασης, αυτός πρέπει να βρίσκεται σε εμφανές σημείο, στην εξωτερική όψη της εισόδου τους, αλλά και να σας δίνεται ,όταν καθίσετε. Εάν είστε ή εάν συνοδεύετε άτομο με αναπηρία, σας αναφέρουμε πως οι υπεύθυνοι οφείλουν να εξασφαλίζουν την πληροφόρηση των Α.με.Α επί του τηρούμενου τιμοκαταλόγου. Οι τιμές ( συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)  καθορίζονται βάσει αυτού, για αυτό και σας συμβουλεύουμε να μην αποδέχεστε κρυφές χρεώσεις.

.

  1. Εάν θέλετε να καταναλώσετε οίνους και προϊόντα απόσταξης,που προσφέρονται χωρίς να είναι εμφανής η συσκευασία τους, σας προτείνουμε να ελέγξετε ,εάν στον τιμοκατάλογο αναγράφεται η χώρα προέλευσης και ο παραγωγός ή ο εμφιαλωτής.
  2. Εάν μείνετε δυσαρεστημένοι, μπορείτε να γράψετε τις παρατηρήσεις σας στο ‘’Φύλλο διαμαρτυρίας’’ του εστιατορίου και ν αποστείλετε email στο inka12.gr@gmail.com.  Τα καταστήματα εστίασης οφείλουν να διαθέτουν σε εμφανές σημείο έντυπο’’ΦύλλοΔιαμαρτυρίας’’, δίπλα από την έξοδο.
  3. g. Εάν επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα ,θέλοντας να πιείτε το ποτό σας, σας συνιστούμε να το πληρώσετε κατά την παραγγελία του ,ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα υπερτιμολόγησης, σε περίπτωση που ζαλιστείτε από την κατανάλωση του.
  4. h. Σας προτείνουμε να είστε συγκεκριμένοι στην παραγγελία του ποτού σας, να αναφέρετε ,δηλαδή, το είδος και την μάρκα του, και να ελέγχετε ότι καταναλώνετε ακριβώς αυτό που έχετε παραγγείλει.

                                                         Αλκοόλ

a. Καλό θα είναι να ελέγχετε την ποιότητα του αλκοόλ που καταναλώνετε.

  1. b. Mετάτην κατανάλωση αλκοόλ ,σας συνιστούμε  να μην οδηγήσετε . Για την ασφάλεια σας, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε ταξί ή λεωφορείο. Απαγορεύεται η οδήγηση ,ενώ έχετε καταναλώσει αλκοόλ.

                                                       Αγορές                                                

a. Σας συνιστούμε να ζητάτε απόδειξη για κάθε αγορά σας, την οποία είναι υποχρεωμένο να σας δώσει το κατάστημα. Κατά κύριο λόγο, έχετε 15 ημέρες να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε , είτε αυτό είναι ελαττωματικό , είτε δεν ανταποκρίνεται στο μοντέλο επίδειξης και στην περιγραφή του πωλητή,είτε απλώς αλλάξατε γνώμη. Καλό είναι να μην αφαιρείτε  τις ετικέτες  αμέσως μετά την αγορά.

  1. b. Προτείνουμε να προβαίνετε στην αγορά  προϊόντων και  υπηρεσιών που εσείς επιθυμείτε . Μπορείτε να συμβουλευτείτε τους διαδικτυακούς οδηγούςκαι να διαβάσετε τις κριτικές που έχουν αναρτηθεί σε αυτούς.

c.Εάν θέλετε να ενισχύσετε την τοπική οικονομία, σας προτείνουμε  να προτιμήσετε  τοπικά καταστήματα για τις αγορές σας.

 

 

Ανακύκλωση 

  1. a. Σας συνιστούμε να εντάξετε την ανακύκλωση στις διακοπές σας και να ρίπτετε τα απορρίμματα σας στους ειδικούς κάδους. Έμπροσθεν αυτών αναγράφεται το είδος που επιτρέπεται να τοποθετείται εντός τους.

 

Γενικές Οδηγίες

 

▪ Δεν έχετε υποχρέωση να πληρώσετε ,εάν δεν λάβετε νόμιμο παραστατικό στοιχείο ( απόδειξη –τιμολόγιο). Μπορείτε να πληρώσετε και με ηλεκτρονικό τρόπο (POS). Σας πληροφορούμε, επίσης, πως έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε ,εάν το παραστατικό στοιχείο είναι νόμιμο, μέσω της διεύθυνσης  https://www1.gsis.gr/tameiakes/ ,στην οποία πληκτρολογείτε κωδικό που φέρει το παραστατικό σας.

▪ Σας προτείνουμε να φοράτε κράνος ή ζώνη στην οδήγησή σας.

▪ Τυχόν επιβληθέντα πρόστιμα και κυρώσεις  σας βαρύνουν και μετά την αποχώρηση σας από την Ελλάδα.

▪ f. Προτείνουμε να κάθεστε σε καταστήματα που τα επιλέγετε οι ίδιοι , χωρίς να σας χειραγωγούν και να σας πιέζουν οι ’’κράχτες’’. Οι κράχτες είναι άνθρωποι που στέκονται μπροστά στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και σας προσελκύουν να καθίσετε , συνήθως με αθέμιτα μέσα.

Σας παρακαλούμε να μεριμνάτε ιδιαίτερα και να λαμβάνετε όλα τα μέτρα επιμέλειας ,ούτως ώστε να μην προκαλέσετε αμελώς φαινόμενα πυρκαγιών .

▪ Σας συνιστούμε να αποφεύγετε πλανόδιους μικροπωλητές που δρουν παράνομα, που είτε πωλούν αμφίβολης ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες ,είτε σας προωθούν all-inclusive εκδρομές.

▪Χρήσιμα Τηλέφωνα:  +302241364874 ,Αστυνομία: 100,Πυροσβεστική: 199 ή 191,Νοσοκομείο:166

Και να στείλετε email στο inka12.gr@gmail.com

Κορωνοϊός – Covid 19

  1. a. Για την ασφάλεια σας, σας συνιστούμε να  τηρείτε τα μέτρα ασφαλείας και να φοράτε μάσκες σε κλειστούς χώρους ή σε δημόσιους ανοιχτούς χώρους με πολύ κόσμο.
  2. b. Δεν είστε αναγκασμένοι να δέχεστε την πολυκοσμία, ούτε να στριμώχνεστε κατά τη διάρκεια της διασκέδασής σας. Εάν παρατηρήσετε την μη τήρηση των μέτρων υγιεινής από διάφορους επαγγελματίες, σας συνιστούμε να προχωρήσετε άμεσα σε καταγγελία.
  3. c. Για περαιτέρω πληροφόρηση , επισκεφθείτε τοhttps://www.civilprotection.gr/el/koronoios-covid-19-hrisimes-odigiesή το https://inka12.gr/ .

      Μην διστάσετε να αναφέρετε ή και να καταγγείλετε κάθε παραβατικότητα στις αρμόδιες αρχές και στο ΙΝΚΑ.  Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία επί των προαναφερθέντων, σας προτείνουμε να επισκεφθείτε το site μας : https://inka12.gr/ .  Σας περιμένουμε ξανά, για μία ακόμη καταπληκτική ταξιδιωτική εμπειρία. 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *