Ο Γιώργος Ευγενικός, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Προστασίας Καταναλωτών ΙΝΚΑ12 και Γενικός Γραμματέας της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος ΙΝΚΑ, σχολίασε την έντονη αντιπαράθεση που έχει προκύψει αναφορικά με την αποκατάσταση των ζημιών στο Φαληράκι οπως και σε αλλα σημεια της Ροδου από την κακοκαιρία της 30ης Νοεμβρίου, δηλώνοντας:
«Είναι επιτακτική ανάγκη για όλους εμάς που ασχολούμαστε με τα κοινά και εκπροσωπούμε αρμόδιες αρχές, να αφήσουμε πίσω μας τους εγωισμούς και τις μικροπολιτικές που μας αποπροσανατολίζουν όσο διαρκούν οι προσπάθειες για την αποκατάσταση των ζημιών.
Πρέπει να βλέπουμε τα γεγονότα όπως ακριβώς είναι, με κριτήριο την προστασία του καταναλωτή και την προάσπιση των δικαιωμάτων του πολίτη. Το προσωπικό και αναθεματισμένο “εγώ” μας δεν έχει καμία θέση σε αυτόν τον αγώνα.
Οφείλουμε να γνωρίζουμε σε βάθος τη νομοθεσία του Ελληνικού Κράτους και να εργαζόμαστε μαζί, με υπευθυνότητα και σεβασμό. Σε καμία χώρα της Βόρειας Ευρώπης δεν παρατηρούνται τέτοιες αντιπαραθέσεις και εγωιστικές πρακτικές. Όλοι εμείς, που σε πολλές περιπτώσεις είμαστε γνωστοί και φίλοι, έχουμε υποχρέωση να σεβόμαστε πρώτα τους εαυτούς μας, τις οικογένειές μας και, φυσικά, τον Έλληνα πολίτη-καταναλωτή.
Οι λεκτικές κόντρες και οι άσκοπες αντιπαραθέσεις δεν βοηθούν κανέναν. Ούτε εμάς τους ίδιους, ούτε την αποστολή μας. Εάν θέλουμε να διατηρήσουμε την αξιοπιστία μας και να παραμείνουμε αποτελεσματικοί, πρέπει να ενωθούμε.
Όπως λέει και η παροιμία: “Ενωμένοι στεκόμαστε, διχασμένοι χανόμαστε.” Ας σταματήσει, επιτέλους, αυτή η διαίρεση. Έλεος!»
Με την έκκληση αυτή, ο κ. Ευγενικός καλεί όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να εργαστούν από κοινού για την αποκατάσταση των ζημιών και την αποφυγή κάθε περαιτέρω διχόνοιας.