Το δικαίωμα των καταναλωτών στην αποζημίωση



Η Ευρωπαϊκή και η Εθνική νομοθεσία προβλέπουν ότι στην αγορά μπορούν να τοποθετούνται μόνο ασφαλή προϊόντα και υπηρεσίες, αγαθά που δεν είναι ελαττωματικά, αγαθά που ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις του παραγωγού – κατασκευαστή – προμηθευτή – εμπόρου – εισαγωγέα – πωλητή.
Αν εξαιτίας της χρήσης μη ασφαλούς ή ελαττωματικού προϊόντος προκληθεί ζημία σε περιουσιακά μας αγαθά, σωματική βλάβη, ή ακόμη και θάνατος, ο κατασκευαστής υποχρεούται σε αποζημίωση. Ανάλογη υποχρέωση έχει και ο παρέχων υπηρεσίες για ζημίες που μας προκάλεσε στο πλαίσιο άσκησης της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Οι καταναλωτές, για να διεκδικήσουμε αποζημίωση μπορούμε να απευθυνθούμε:

  • Στην εποπτική αρχή για τον τομέα της αγοράς ,όπου ανήκει η επιχείρηση που μας δημιούργησε το πρόβλημα π.χ. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

  • Στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου

  • Στο Συνήγορο του Καταναλωτή

  • Στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

  • Στους μηχανισμούς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών

  • Στα δικαστήρια.











  •  





    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Translate »